« 好きなアーティスト其の壱 | Main | めんどくさい~ »

好きなアーティスト其の弐

SYSTEM OF A DOWN

ヘビメタというジャンルに属するのかわからんが

これも好きなアーティストです。

初めて聞いたのはSCREAM3のサントラだったかな。

SCREAM3のサントラはいいアーティストを使ってる。

SlipKnotもこれで知ったんだったかな~。

ちなみにうちはスクリームにでてくるあの衣装持ってますw

昔忘年会で変装するのに東急ハンズで買いました。

|

« 好きなアーティスト其の壱 | Main | めんどくさい~ »

「音楽」カテゴリの記事

Comments

I am really impressed with your writing abilities as smartly as with the structure
in your blog. Is this a paid subject matter or did you customize it yourself?

Anyway stay up the excellent quality writing, it's uncommon to
peer a nice blog like this one today..

Posted by: Ali | April 22, 2014 at 12:51 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/82141/13486046

Listed below are links to weblogs that reference 好きなアーティスト其の弐:

« 好きなアーティスト其の壱 | Main | めんどくさい~ »